Wednesday, August 26, 2009

....oh uitm ku...

bismillahirrahmanirrahim...
uitm....org kate sosial....mcm mane pulak dgn student yg x bersalah mcm aku=p ...ditakdirkan msuk uitm yg pnuh kontroversi ni....well,ramai jgk aku tgk sahabat2 di sini yang baru msuk mcm aku...yg nampak zahirnya still 'suci'=p hehehe...maksud aku muka baik2 la jgk....tp yg x nampak mcm 2 pun ramai
hmmm.....actually aku sgt2 sedih bile tgk anak2 melayu mcm ni...to be specific,anak2 islam...bak kate org, islam celup....
ada 1 hari tu, aku dduk kat psb(plaza setelit b)....rmai la student yg lalu nak g kuliah masing2.aku duduk x sampai 5min.bile ak kira,lebih dari 10 org student melayu yg rambut berkarat...subahanallah....hanya Allah yg tau mcm mane pedihnye hati aku ni melihat.yang xpkai tudung xpyah kire la...to be frank, aku ni bkn baik pon.skolah pn cikai2 jerk.ilmu agama apatah lagi...tp bab pkai tudung and rambut karat ni,xkan la kuno sangat sampai xtau langsung. islam xla mnyuruh sampai totally tudung labuh and pkai purdah.just tutup je la aurat tu melabuhkan sampai menutupi dada. maybe artikel ni agak kasar..and aku dah geram sangat sbnrnya...sgt2 geram.sbb ak xmampu nak wat ape2.kang aku g jumpe face2face bg tudung kang,kne pelempang pulak....huhu...xbrani pon.hmm....mcm mane la aku nak wat ni...to anyone yg ade pendapat @nasihat,i'm waiting...=p

No comments:

Post a Comment